** ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ Τρίτη 22 Μαϊου 2012
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ από το ΑΡΦΑΡΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
~*** ΑΘΛΗΤΙΚΑ για σήμερα :
~** «Τσέκαρε» την τρίτη θέση μέσα στο Βενετόκλειο ο Πανιώνιος
Την τρίτη θέση στη φετινή Α1 μπάσκετ των Ανδρών κατέλαβε ο Πανιώνιος.
Η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα επικράτησε με 73-63 του Κολοσσού στον 5ο «μικρό τελικό» των πλέι-οφ, που διεξήχθη στο Βενετόκλειο κι έτσι, μολονότι μπήκε με μειονέκτημα έδρας στη σειρά, έκανε το «break», αφήνοντας στην 4η θέση τους Ροδίτες.Τα δεκάλεπτα: 18-18, 36-39, 50-55, 63-73
Κολοσσός Ρόδου (Βασίλης Φραγκιάς): Λιακόπουλος 7, Χάτεν 7 (1), Καλαϊτζής 11, Γεωργαλής, Ασημακόπουλος 16 (1), Μπόικιν 2, Χαρίσης 5, Τσάμης 5, Χόπσον 10 (1)
Πανιώνιος (Γιώργος Μπαρτζώκας): Ξανθόπουλος 1, Κις 9 (1), Αθανασούλας, Ντίμπλερ 20 (3), Μπατής 5, Καββαδάς 15, Νάτζφεϊ 9 (1), Παραγυιός 6, Μπάρλος 8 (1
~* ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ
~** "όταν αρχίσει το κακό από την Συρία να αρχίσετε να προσεύχεστε!" και το επανέλαβε πολλές φορές "εκεί, από την Συρία όταν ξεκινήσει..." εννοώντας ότι μετά θα πιάσει η μπόρα και εμάς...
Αποκάλυψη Ιωάννου:
13Σάλπισε κι ο έκτος άγγελος κι άκουσα μια συγχρονισμένη φωνή από τα τέσσερα κέρατα του χρυσού θυσιαστηρίου, που ήταν μπροστά στο Θεό, 14να λέει στον έκτο άγγελο, που κρατούσε τη σάλπιγγα: Λύσε τους τέσσερις αγγέλους, που είναι δεμένοι στο μεγάλο ποταμό, τον Eυφράτη. 15Λύθηκαν, λοιπόν, οι τέσσερις άγγελοι, που ήταν ετοιμασμένοι για τη συγκεκριμένη αυτή ώρα και μέρα και μήνα και χρονιά να εξολοθρέψουν το ένα τρίτο των ανθρώπων. 16Kι ο αριθμός των στρατευμάτων του ιππικού ήταν - τον άκουσα τον αριθμό τους - διακόσια εκατομμύρια. 17Kαι να πώς είδα τα άλογα και τους καβαλάρηδές τους στο όραμά μου: Tους είδα να έχουν θώρακες καμωμένους από φωτιά κι από υάκινθο κι από θειάφι. Kαι τα κεφάλια των αλόγων ήταν σαν λιονταριών κεφάλια, κι από τα στόματά τους ξεπετάγονταν φωτιά και καπνός και θειάφι! 18Aπό τα πλήγματα αυτών των τριών εξοντώθηκε το ένα τρίτο των ανθρώπων. Δηλαδή, από τη φωτιά και τον καπνό και το θειάφι που ξεπετάγονταν από τα στόματά τους. 19Πράγματι, η δύναμη των αλόγων αυτών βρίσκεται στο στόμα τους και στις ουρές τους, γιατί, οι ουρές τους είναι όμοιες με των φιδιών, κι έχουν κεφάλια, και μ αυτά προκαλούν τις καταστροφές!
20Kι όμως οι υπόλοιποι άνθρωποι, εκείνοι, δηλαδή, που δε σκοτώθηκαν από τα πλήγματα αυτά, δε μετανόησαν από τα ασεβή τους έργα, ώστε να πάψουν πια να προσκυνούν τα δαιμόνια και τα είδωλα τα χρυσά και χάλκινα και πέτρινα και ξύλινα, τα οποία ούτε να βλέπουν μπορούν ούτε να ακούνε ούτε να βαδίζουν. 21Mα ούτε και για τους φόνους τους δε μετανόησαν ούτε για τη χρήση των ναρκωτικών ούτε για την πορνεία τους ούτε για τις κλεψιές...
Αποκάλυψη Ιωάννου:
13Σάλπισε κι ο έκτος άγγελος κι άκουσα μια συγχρονισμένη φωνή από τα τέσσερα κέρατα του χρυσού θυσιαστηρίου, που ήταν μπροστά στο Θεό, 14να λέει στον έκτο άγγελο, που κρατούσε τη σάλπιγγα: Λύσε τους τέσσερις αγγέλους, που είναι δεμένοι στο μεγάλο ποταμό, τον Eυφράτη. 15Λύθηκαν, λοιπόν, οι τέσσερις άγγελοι, που ήταν ετοιμασμένοι για τη συγκεκριμένη αυτή ώρα και μέρα και μήνα και χρονιά να εξολοθρέψουν το ένα τρίτο των ανθρώπων. 16Kι ο αριθμός των στρατευμάτων του ιππικού ήταν - τον άκουσα τον αριθμό τους - διακόσια εκατομμύρια. 17Kαι να πώς είδα τα άλογα και τους καβαλάρηδές τους στο όραμά μου: Tους είδα να έχουν θώρακες καμωμένους από φωτιά κι από υάκινθο κι από θειάφι. Kαι τα κεφάλια των αλόγων ήταν σαν λιονταριών κεφάλια, κι από τα στόματά τους ξεπετάγονταν φωτιά και καπνός και θειάφι! 18Aπό τα πλήγματα αυτών των τριών εξοντώθηκε το ένα τρίτο των ανθρώπων. Δηλαδή, από τη φωτιά και τον καπνό και το θειάφι που ξεπετάγονταν από τα στόματά τους. 19Πράγματι, η δύναμη των αλόγων αυτών βρίσκεται στο στόμα τους και στις ουρές τους, γιατί, οι ουρές τους είναι όμοιες με των φιδιών, κι έχουν κεφάλια, και μ αυτά προκαλούν τις καταστροφές!
20Kι όμως οι υπόλοιποι άνθρωποι, εκείνοι, δηλαδή, που δε σκοτώθηκαν από τα πλήγματα αυτά, δε μετανόησαν από τα ασεβή τους έργα, ώστε να πάψουν πια να προσκυνούν τα δαιμόνια και τα είδωλα τα χρυσά και χάλκινα και πέτρινα και ξύλινα, τα οποία ούτε να βλέπουν μπορούν ούτε να ακούνε ούτε να βαδίζουν. 21Mα ούτε και για τους φόνους τους δε μετανόησαν ούτε για τη χρήση των ναρκωτικών ούτε για την πορνεία τους ούτε για τις κλεψιές...
~** Στις αρχές του εικοστού πρώτου αιώνα η ανθρωπότητα για πολλούς ζει την αποκορύφωση του προπατορικού αμαρτήματος. Η αδιάκοπη προσπάθεια του «εκσυγχρονισμένου νέου» ανθρώπου να τοποθετήσει τον εαυτό του στην θέση του Θεού, να γίνει δηλαδή Θεός χωρίς Θεό, να πετύχει την θέωση χωρίς την κάθαρση και την φώτιση, να κυριαρχήσει στην φύση περιφρονώντας την δημιουργία, να κατασκευάσει αυτή την ίδια την ζωή, χωρίς όμως να υπολογίζει στην ύπαρξη της ψυχής, να πετύχει την αθανασία περιφρονώντας την θνητότητα του και τέλος, ίσως το κυριότερο, μέσω μιας αδίστακτης και παγκόσμιας ελίτ να εκμηδενίσει το μεγαλύτερο δώρο του Θεού προς τον άνθρωπο, δηλαδή το αυτεξούσιο, οδηγεί με γοργό ρυθμό την μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων, που θα έχει μετατραπεί σε ανθρωποειδή-ζώα, σε υλικό και πνευματικό αφανισμό σύμφωνα με τα ιδιοτελή της συμφέροντα.
~**ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΟΚ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 17η ΙΟΥΝΙΟΥ! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ! ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ : Caer está permitido, levantarse es obligatorio....."Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς"
~** Όμως μπροστά σε αυτή την απειλή μας έχει απομείνει το μεγαλύτερο όπλο αντιμετώπισης της. Αυτό δεν είναι άλλο παρά ο θησαυρός της Ορθοδοξίας μας. Και η ελπίδα είναι μεγάλη γιατί ποτέ δεν έπαψε να λάμπει το φως της Ορθοδοξίας και το κυριότερο, το σημαντικότερο, ποτέ δεν έπαψαν σε αυτή την χώρα να γέννιουνται άγιοι και να φωτίζουν την μεγάλη μαυρίλα που μας έχει πλακώσει. Να είστε σίγουροι πως η αγιότητα και η πίστη είναι τα μόνα σημεία όπου η μαύρη αδελφότητα δεν μπορεί να κάνει τίποτα και από εκεί θα ξεκινήσει και το οριστικό φρικτό της τέλος.
** ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ και Άλλα :
*** Το όνομα του νεκρού Μαυρίκη |
στη «συμμορία με τις βαριοπούλες» * Άλλο ένα μέλος της συμμορίας «με τις βαριοπούλες» οδηγήθηκε χθες ενώπιον της Ανακρίτριας και του Εισαγγελέα Καλαμάτας, προκειμένου να απολογηθεί για τη συμμετοχή του και το ρόλο του στην εν λόγω ομάδα. Ο συγκεκριμένος φαίνεται από τις έρευνες της Αστυνομίας να είναι αυτός που νοίκιαζε τα σπίτια σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας που επρόκειτο να οργανωθεί ληστεία. Ήδη έχουν οδηγηθεί και προφυλακισθεί άλλα δύο άτομα της ομάδας, ενώ ο τρίτος εξακολουθεί να νοσηλεύεται φρουρούμενος στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, μετά τη συμπλοκή της οδού Ευριπίδου στις 7 Μαΐου. ~* Προφυλακίσθηκε Το τέταρτο μέλος από αυτά που έχουν συλληφθεί (συνολικά, σύμφωνα με την Αστυνομία, την ομάδα αποτελούσαν 12 άτομα) εντοπίσθηκε και συνελήφθη στην Αθήνα. Οι αστυνομικές αρχές έχουν στοιχεία πως, ως μέλος της οργάνωσης, νοίκιαζε τα διαμερίσματα σε Αθήνα, Πάτρα και Καλαμάτα, όπου σχεδίαζαν ληστρικές επιδρομές σε τράπεζες και χρηματαποστολές. Χθες οδηγήθηκε ενώπιον Ανακρίτριας και Εισαγγελέα Καλαμάτας και αποφασίσθηκε η προφυλάκισή του. Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αρνήθηκε ότι είναι περιφερειακό μέλος της ομάδας, που φρόντιζε για τέτοια ζητήματα, όπως η ενοικίαση των σπιτιών. Ωστόσο, αρνήθηκε ότι στις 7 Μαΐου βρισκόταν στην Καλαμάτα και είχε οποιαδήποτε εμπλοκή στη ληστεία στην Εμπορική Τράπεζα και τη μετέπειτα συμπλοκή με τους αστυνομικούς. ~* Νικ. Μαυρίκης Μία διαφορετική διάσταση στο θέμα δίνει χθεσινό δημοσίευμα της «Espresso», η οποία επικαλείται πηγές από την Αστυνομία. Αναφέρει συγκεκριμένα ότι «δύο από τα πρωτοπαλίκαρα της συμμορίας είχαν σχέση και, μάλιστα, στενή με έναν απότακτο αστυνομικό, ο οποίος όμως είχε περάσει στην “άλλη όχθη του ποταμού” και τελικά το πλήρωσε με τη ζωή του. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος τον Ιούλιο του 2011 έπεφτε νεκρός σε κεντρικό δρόμο του Πειραιά, όταν δύο άγνωστοι που επέβαιναν σε μοτοσικλέτα άδειασαν επάνω του μία γεμιστήρα από πιστόλι των εννέα χιλιοστών». Πρόκειται για τον Νικήτα Μαυρίκη, ο οποίος είχε κατηγορηθεί για τη ληστεία στο κατάστημα της Alpha Bank στον πεζόδρομο της Αριστομένους. Μάλιστα, στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι ο Μαυρίκης φαίνεται να κατείχε αρχηγικό ρόλο στη σπείρα. Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι ως αρχηγοί της συμμορίας φέρονται από τις αστυνομικές αρχές δύο αδέλφια που και στο παρελθόν έχουν απασχολήσει με τη δράση τους. Της Βίκυς Βετουλάκη Πηγή : εφημ. "Θάρρος " 2012 .-
|
Πανελλαδικές |
Πώς είδαν το θέμα σε Καλαμάτα, Κυπαρισσία Στηρίζει το σχολείο τους νέους στην οικοδόμηση μιας ουσιαστικής σχέσης με την Τέχνη; Αυτό το ερώτημα θέσαμε χθες στους υποψηφίους, με αφορμή τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας τα οποία κλήθηκαν να αναπτύξουν κατά την πρώτη μέρα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Το σχολείο θα μπορούσε και θα έπρεπε να κάνει περισσότερα από αυτά που κάνει σήμερα, ήταν σε γενικές γραμμές η απάντηση των παιδιών. Το κείμενο που τους δόθηκε φέτος ήταν το «Πανανθρώπινο μήνυμα της τέχνης» της Ελένης Γλύκατζη - Αρβελέρ από το βιβλίο της «Πολιτισμός και Ελληνισμός: Προσεγγίσεις». Τα παιδιά έπρεπε να το διαβάσουν και να γράψουν το νόημά του σε μια περίληψη. Επίσης, μεταξύ άλλων, καλούνταν να αναπτύξουν το εξής: «Σε ημερίδα του Δήμου σου με θέμα “Τέχνη και Ζωή”, συμμετέχεις ως εκπρόσωπος του σχολείου σου με εισήγηση 500-600 λέξεων. Στην εισήγηση αυτή αναφέρεσαι στην προσφορά της τέχνης στους νέους σήμερα, καθώς και στους τρόπους με τους οποίους μπορεί το σχολείο να συμβάλει στην ουσιαστική επαφή τους με αυτήν». Δημήτρης Πετρόπουλος, 3ο Λύκειο «Για την τέχνη ήταν το θέμα, όχι ιδιαίτερα δύσκολο, ήταν από αυτά που περιμένουμε, μακάρι να τα έχουμε πάει καλά. Είχε να κάνει με την προσφορά της τέχνης στους νέους και το πώς τα σχολεία θα μπορέσουν να συμβάλουν σε αυτό. Το σχολείο μπορεί να έχει ρόλο σε αυτό το πράγμα, αλλά δεν το κάνει». Σωτήρης Κόλλιας, 3ο Λύκειο «Το θέμα ήταν εντάξει, μπορούσα να γράψω, γιατί το είχα διαβάσει. Το σχολείο θα έπρεπε να ενισχύσει αυτά τα μαθήματα που συνδέονται με την τέχνη και να προσπαθήσει να φέρει τους νέους σε επαφή με αυτή. Δεν το κάνει σε μεγάλο βαθμό, αλλά θα πρέπει να το κάνει. Θα ήταν καλύτερο αν ενισχυόταν η τέχνη στο σχολείο, γιατί θα φεύγαμε από τη ρουτίνα και τη μονοτονία, θα υπήρχαν καινούργια πράγματα να κάνουμε». Ορέστης Ηλιόπουλος, 3ο Λύκειο «Βατό ήταν το θέμα, το είχαμε ξανακάνει και σε φροντιστήριο και στο σχολείο. Αυτό βοήθησε. Το σχολείο σε γενικές γραμμές βοηθάει στην τέχνη, όπως βοηθάει και η τεχνολογία με τους υπολογιστές τώρα. Πάντως, πρόσβαση στην τέχνη δεν υπάρχει τόσο πολύ μέσα από τα μαθήματα. Περισσότερο ό,τι κάνουμε μόνοι μας. Ίσως να ήταν πιο ωραία αν υπήρχε περισσότερη τέχνη». Ιωάννης Κασκούτης, 1ο Λύκειο «Το κάναμε το Σάββατο, SOS. Μου άρεσε πολύ ως θέμα και περίμενα να “πέσει” η τέχνη. Και το κείμενο της Αρβελέρ, αν δεν το κάναμε στις πανελλήνιες, θα ήταν πάρα πολύ ωραίο. Σας προτείνω να το διαβάσετε κιόλας». Δημήτρης Σαραντάκης 1ο Λύκειο «Τρία ήταν τα SOS. Η βία, ο εθελοντισμός και η τέχνη. Αυτό που μας έβαλαν, στοχαστικό δοκίμιο ήταν, λίγο περίεργο, αλλά βατό. Δε μας αιφνιδίασε, ήταν αναμενόμενο». Γιάννης Γαζούλης, 1ο Λύκειο «Εγώ ήμουνα και τυχερός, γιατί το είχα διαβάσει μόλις χθες, αλλά πιστεύω ότι ξάφνιασε αρκετό κόσμο και μαθητές, γιατί, εντάξει, η τέχνη είναι ένα θέμα λίγο ιδιότροπο, έχει τα δικά του επιχειρήματα. Η περίληψη του κειμένου ήταν δύσκολη, ήταν λίγο δύσκολο να το “μαζέψεις”. Οι ασκήσεις ήταν σχετικά εύκολες. Περιμένουμε συγκρατημένα αισιόδοξοι». Σταυριανή Αρβανίτη, 1ο Λύκειο «Δεν ήταν πολύ δύσκολο, ήταν κατανοητό και αφορούσε εμάς τους νέους, άρα και πολλά να μην είχες διαβάσει, κάτι μπορούσες να γράψεις και από προσωπικές σου εμπειρίες. Αφορούσε στην επίδραση της τέχνης στους νέους και πώς το σχολείο μπορεί να ενισχύσει το ρόλο της. Δεν ήταν ένα θέμα πολύ εξιδανικευμένο, ούτε άσχετο με τους νέους. Λίγο - πολύ όλοι ασχολούμαστε με την τέχνη, με τη μουσική, με την ποίηση. Το σχολείο δεν ενισχύει την τέχνη όσο θα έπρεπε, αλλά η έκθεση είναι έκθεση, γράφεις στον κόσμο του ιδεατού». Σοφία Αντωνοπούλου, 1ο Λύκειο «Νομίζω καλά έγραψα, αλλά έκθεση είναι, ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις. Ήταν, πάντως, μέσα στα “γνωστά” θέματα. Νομίζω ότι δε θα βάλουν πολύ δύσκολα θέματα, επειδή είναι η κατάσταση τέτοια. Αλλά, λογικά, θα ανέβουν οι βάσεις μετά. Πιστεύω ότι ειδικά η Λογοτεχνία θα έπρεπε να είναι μάθημα γενικής παιδείας, όχι όπως την κάνουμε τώρα όπου κανείς δεν προσέχει. Γιατί ξέρω και πολλά παιδιά της τεχνολογικής κατεύθυνσης που θα τα ενδιέφερε η Λογοτεχνία και θα ήθελαν πολύ να κάνουν περισσότερο. Μακάρι να κάναμε και Ιστορία της Τέχνης». Χριστίνα Ζωντανού, 1ο Λύκειο «Εγώ άλλο περίμενα, τέχνη πάντως όχι. Αλλά εντάξει, δεν ήταν κάτι πολύ δύσκολο. Η αλήθεια είναι ότι το σχολείο δεν ενισχύει την τέχνη όσο θα μπορούσε. Βέβαια, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί το πράγμα με τις πανελλήνιες, όλοι διαβάζουν τα 6-7 μαθήματα που θα δώσουν. Δηλαδή, εγώ που δεν είμαι θεωρητική, προφανώς δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα κείμενα κ.λπ. Είναι άσχημο». Ιωάννα Δημοπούλου, 1ο Λύκειο «Το θέμα ήταν σχετικά αναμενόμενο. Μέτριας δυσκολίας μπορώ να πω, όχι και τόσο εύκολο. Θα ήθελα στο σχολείο περισσότερα μαθήματα για την τέχνη. Εγώ που είμαι και θεωρητική, πιστεύω ότι θα ήταν πολύ ωραίο αν κάναμε θέατρο, μουσική, χορό». Χαρά Χριστοδουλάκη, 1ο Λύκειο «Εύκολο ήταν το θέμα. Είχε να κάνει με την τέχνη στη ζωή των νέων και τη συμβολή του σχολείου. Το σχολείο θα μπορούσε και καλύτερα, έχει κάποια μαθήματα όπως το ελεύθερο σχέδιο, αλλά και αυτό είναι προετοιμασία για τις πανελλήνιες. Η τέχνη μέσα από μαθήματα στο σχολείο δεν υπάρχει, μόνο κάποιες εκδηλώσεις, αλλά κι εκεί ασχολούνται πολύ λίγα παιδιά και συνήθως για να χάσουν μάθημα». *Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων συνεχίζεται την Τετάρτη με τα εξής μαθήματα: Βιολογία Γενικής Παιδείας, Φυσική Γενικής Παιδείας, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας, Ιστορία Γενικής Παιδείας. Της Μαρίας Νίκα ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ «Βατό» χαρακτηρίζουν το θέμα της πρώτη μέρας των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές του Λυκείου της Κυπαρισσίας. Ωστόσο, δύσκολη, όπως είπαν, ήταν η περίληψη. Το θέμα που επελέγη ήταν ένα απόσπασμα από το έργο της Ελένης Γλύκατζη - Αρβελέρ «Πολιτισμός και Ελληνισμός - Προσεγγίσεις», με τους μαθητές να καλούνται να αναπτύξουν τις απόψεις για το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες. Μετά το πέρας της εξέτασης, συναντήσαμε στην πλατεία της Κυπαρισσίας μαθητές του Λυκείου, που χαλαροί και ευδιάθετοι απολάμβαναν τον καφέ ή το χυμό τους, και μίλησαν στο «Θ» για την πρώτη μέρα των εξετάσεων. Πέτρος Παππάς: «Πρώτη μέρα, Έκθεση ήταν, ψιλοεύκολα, πάλι την Τετάρτη έχουμε ένα εύκολο μάθημα, Βιολογία, αλλά μετά αρχίζουν τα ζόρια από Παρασκευή. Εμείς που είμαστε Θεωρητική γράφουμε Κείμενα, μετά Αρχαία, Ιστορία και Λατινικά Κατεύθυνσης. Το σημερινό (σ.σ. χθεσινό) θέμα ήταν “Τέχνη και ζωή”, εύκολο, απλά δεν μπορείς να αναπτύξεις και τόσα πολλά, πιστεύω. Μετά από ένα χρόνο διαβάσματος, τώρα περιμένουμε τους καρπούς, δεν πρέπει να έχουμε άγχος και απ’ ό,τι είδα, δεν είχαμε άγχος. Πριν από τις εξετάσεις κάναμε χιούμορ μεταξύ μας και ήμαστε χαμογελαστοί». Θοδωρής Μπουσιούτας: «Πρώτη μέρα, βατό ήταν το θέμα, αλλά όχι και από τα πιο εύκολα. Καλά τα πήγαμε, δεν έχω παράπονο. Στην αρχή υπήρχε άγχος, αλλά μόλις ξεκινήσαμε να γράφουμε, έφυγε και χαλαρώσαμε. Όλο το χρόνο διαβάζαμε και κάναμε προετοιμασία και τώρα περιμένουμε να τελειώσουμε τις Πανελλήνιες και να δούμε το μέλλον μας. Να γράψουμε καλά και να μπορέσουμε να πετύχουμε». Φώτης Παναγόπουλος: «Ξεκίνησαν οι Πανελλήνιες και το θέμα της πρώτης μέρας ήταν η Τέχνη και συγκεκριμένα να γράψουμε τι προσφορά έχει η Τέχνη στους νέους και τους τρόπους που το σχολείο συμβάλλει. Μια χαρά γράψαμε, αλλά το κείμενο που μας δώσανε ήταν δυσνόητο και χάσαμε από την περίληψη, αλλά καλά τα πήγαμε. Στην Έκθεση είναι εύκολη η θεωρία μας, την κάνουμε και όλα τα άλλα χρόνια, απλά το δύσκολο είναι να πετύχεις αυτά που θέλει το κάθε θέμα, γιατί θέλει συγκεκριμένα πράγματα που πρέπει να γράψουμε. Υπάρχει και άγχος, αλλά προσπαθούμε και καταπολεμάται». Γιώργος Γεβελόπουλος: «Πήγαμε πολύ καλά. Ήταν ένα εύκολο θέμα, σχετικά, πιστεύω. Ήταν για την Τέχνη και μπορούσες να το αναπτύξεις καλά. Δεν έχω άγχος. Προσπαθώ να γράψω όσο καλύτερα μπορώ, μελετούσα με πρόγραμμα όλη τη χρονιά και κάνω υπομονή μέχρι να τελειώσουμε». Δημήτρης Σπανός: «Το θέμα ήταν βατό. Έπεσε η Τέχνη, η προσφορά της Τέχνης στους νέους και πώς το σχολείο μπορεί να φέρει τους νέους σε επαφή με την Τέχνη. Η περίληψη ήταν λίγο δύσκολη. Μάλιστα, μου είπε ένας καθηγητής πως κάποιοι καθηγητές που είδαν τα θέματα δεν μπορούσαν να βγάλουν την περίληψη. Γι’ αυτό πιστεύω πως όλοι έχουμε χάσει από την περίληψη. Ήταν δύσκολη, ο λόγος ήταν συνειρμικός, δεν μπορούσες να τη βγάλεις εύκολα. Οι ασκήσεις, όμως, ήταν πιο βατές, πιστεύω ότι όλοι τις έγραψαν. Υπάρχει άγχος για τις εξετάσεις. Διαβάζουμε όλο αυτό τον καιρό, αγωνιζόμαστε, μοχθούμε και δεν ξέρουμε το μέλλον μας, είναι αβέβαιο». Άγγελος Μιχαλόπουλος: «Η πρώτη μέρα πήγε πολύ καλά. Πιστεύω γράψαμε καλά, ήταν σχετικά εύκολο το θέμα, για τη ζωή και την Τέχνη, αλλά είχε δυσκολία η περίληψη. Άγχος υπάρχει, αλλά ευελπιστούμε να πάμε καλά. Αν είσαι καλά προετοιμασμένος, μπορείς να τα καταφέρεις». Του Ηλία Γιαννόπουλου |
**
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2012 :
*** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2012/05/1-2012.html , 1η του ΜΑΪ 2012 Τρίτη , Στο αγιάζι της ενημέρωσης .- ~** http://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2012/05/2-2012.html , * Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 2 Μαϊου 2012 ,.-
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2012/05/blog-post.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη 3 Μαρτίου 2012 ,- ** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2012/05/4-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Παρασκευή 4 Μαϊου 2012 .-
~** http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/2012/05/5-2012.html , Στο αγιάζι της Σαββατιάτικης ενημέρωσης 5 Μαϊου 2012 .-
~** http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/2012/05/6-2012.html , Κυριακή 6 Μαϊου 2012 Ώρα ψήφου , ώρα αποτελεσμάτων .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2012/05/7-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 7 Μαϊου 2012 .-
~** http://arfara-messinias-stamos-2010.blogspot.com/2012/05/blog-post.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη 8 Μαϊου 2012 .-
~** http://httpdimmetoparfarablogspotcom.blogspot.com/2012/05/8-2012.html , Στο αγιάζι της καθημερινότητας Τρίτη 8 Μαϊου 2012 .-
~** http://snsarfara.blogspot.com/2012/05/9-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τετάρτη 9 Μαϊου 2012 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2012/05/10-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Πέμπτη 10 Μαϊου 2012 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2012/05/11-2012.html , Στο αγιάζι της Ενημέρωσης Παρασκευή 11 Μαϊου 2012 .-
~** http://arfara-kalamata-greece.blogspot.com/2012/05/12-2012.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Σάββατο 12 Μαϊου 2012 .-
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2012/05/12-2012.html , Στην καθημερινότητα της ενημέρωσης Σάββατο 12 Μαϊου 2012.-
~** http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/2012/05/13-2012.html , Στο αγιάζι της Κυριακάτικης ενημέρωσης 13 Μαΐου 2012 .-
~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.com/2012/05/15-2012.html , Στο αγιάζι της Μεσσηνιακής Ενημέρωσης 15 Μαϊου 2012 .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2012/05/15-2012.html , Ενημέρωση Ελληνικής πολιτικής τριημέρου μέσα από Βίντεο Τρίτη 15 Μαϊου 2012 .-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2012/05/16-2012.html , Στο αγιάζι της καθημερινής μας ενημέρωσης Τετάρτη 16 Μαϊου 2012 .-
~** http://vlasisarfarablogspot.blogspot.com/2012/05/17.html , Στο αγιάζι της καθημερινής μας ενημέρωσης Πέμπτη 17 Μαϊου 2012.-
~** http://arfaramessiniasgreece.blogspot.com/2012/05/22-2012.html , Μένουμε Ελλάδα και Βλέπουμε Ελλάδα Δευτέρα 21 Μαϊου 2012.-
~** http://vlasiosarfara.blogspot.com/2012/05/20-2012.html?spref=fb , Στο αγιάζι της τριήμερης ενημέρωσης Παρασκευή Σάββατο Κυριακή 20 Μαϊου 2012.-
Στο αγιάζι της ενημέρωσης Δευτέρα 21 Μαϊου 2012 .-
~**
~ ~*** ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ 2012 :
~** 074. - E. VENIZELOS -1- 2012 :
http://www.youtube.com/watch?v=6m1FZTCab7w ,
~
*** 075.avi 1 ευάγγελος Βενιζέλος 2012 :
http://www.youtube.com/watch?v=UK1zNgCSmk0 ,
~
** 076.avi 2 ευάγγελος Βενιζέλος 2012 :
http://www.youtube.com/watch?v=DPXgRQW4zTU ,
~
*** 077.avi 3 Ε. Βενιζέλος 2012 :
~ http://www.youtube.com/watch?v=2xrHuuuPNts .,
**
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου